Tři motory - který z nich vybrat do Škody Octavia III?
Ojetá Škoda Octavia III - vybíráme motor 1,6 TDI
Koupit Škodu / VW / Octavii / Golf / Passat 1,6 TDI GreenLine?
Motor VW 1.6 TDI: Jak je na tom se spolehlivostí? Známe odpověď!
cituji:
... norma Euro 5, která by si vyžádala povinné použití částicového filtru ...
... Ačkoliv byly recenzované agregáty 1.6 TDI určeny také pro pohon levnějších modelů skupiny VW, bez ohledu na to použil výrobce poměrně sofistikovaný common-rail od firmy Siemens. Vstřikovací tlak až 1600 barů tady generují piezo-vstřikovače, které jsou obecně považovány za choulostivější. Po nájezdu 200.000 km se tak často dožadují výměny. Život jim můžete prodloužit tankováním jakostní nafty. I tak ale bude platit, že solenoidy vydrží více...
„Že se blíží jejich konec, prozradí specifický hluk. Do teploty chladicí kapaliny 60 stupňů Celsia vstřikovače chrastí, po překročení této teploty ze zvuk změní.“ ...
... takzvaným IIC (Injector Individual Correction), který je šestimístný a při výměně vstřikovače se musí zadat do řídicí jednotky ...
... Test ojetiny: Volkswagen Passat B7 je dobrý, ale pozor na jeho historii - s Octávou to asi bude podobné ...
Arktická nafta spásou ...
www.stream.cz/bazarovky/10013267-volkswagen-passat-b7 |
Jaký je koncernový motor 1,6 TDI?
Škoda Octavia GreenLine – Skromnější, ale nejlepší!
Škoda Octavia I: lze jezdit s odpojeným EGR ventilem?
#line
#auto
#green
#nákup
#prodej
#skoda
#škoda
#vw
#GreenLine
No comments:
Post a Comment