Sunday, 3 May 2020

Měření komprese motorů

Měření komprese

 

 

Měření tlaku válců

Změřená hodnota má být obvykle cca 1,2 až 1,3 MPa

Nejvyšší přípustný rozdíl u nového motoru je cca 0,05 MPa
a u motoru v provozu až 0,10 MPa / 1 bar / 0,987 atm / 14.503 psi / 1.033 kg/cm2

[ Domů ] [ Nahoru ] [ Blok motoru ] [ Hlava válců ] [ Chladící soustava ] [ Klikový hřídel ] [ Křivky výkonu ] [ Mazací soustava ] [ Měření komprese ] [ Ojnice ] [ Palivová soustava ] [ Píst a kroužky ] [ Podélný řez motoru ] [ Příčný řez motoru ] [ Rozvod motoru ] [ Setrvačník ] [ Vačkový hřídel, ventily ] [ Výfuková soustava ] [ Závady motoru ]




Měření kompresního tlaku zážehových motorů

Měření kompresního tlaku vznětových motorů

 

Kompresiometr pro zážehové motory
MĚŘIČ KOMPRESNÍCH TLAKŮ BENZÍNOVÝCH MOTORŮ
http://lubos.trminek.cz/index.php/autodilna/29-meric-kompresnich-tlaku-benzinovych-motoru

 

Kompresiometr pro vznětové motory
Měříme kompresi | Bude OK? | Ford Mondeo Mk1 1.8 TD 65kW
https://www.youtube.com/watch?v=TgFYy0DxsPU

 

 
diagram kompresní tlak vs kompresní poměr 




test těsnosti spalovacího prostoru

QUATROS QS30184, Škoda Octavia II FSI

 

 

Třívalcové motory  bakalářská práce

 


Výuková skripta k předmětu
Diagnostika motorových vozidel
Ing. Martin Kotek, Ph.D.

1.2.3  Stanoviště smotorem 1.2 HTP

 

 

 

 

 

 



Škoda Fábia Octávia
TDI


No comments: