Škoda Fabia 2
5J
ACCHFAX01
NFM52T08914
CHFA BBM
1198 cm3
Výkon max 44 kW
Spotřeba paliva metodika: ES2004/3
7,8l / 4,8l / 5,9l
ideální otáčky motoru 1,2 HTP jsou cca do 2.800 ot./min.
maximální sílu má tento motor při 3000 ot./min. 108 Nm
nad tyto otáčky síla klesá a spotřeba (i díky aerodynamickému odporu) výrazně stoupá
Na dálnici při rychlosti 130 km/hod má tato škodovka spotřebu 10 l / 100 km
Vypadá to, jako by vývoj tohoto motoru, sponzoroval Qatar Holding který má v VW 17% hlasovací právo
Aerodynamický odpor Cx
Odpor vzduchu různých kategorií aut
Škoda Economy Run
Škoda Fabia 1.2 HTP jela za 2,6 l/100 km
NEDC plynulé akcelerace:
0 - 50 km/h – 26s
0 – 70 km/h – 41s
50 – 70 km/h - 13s
70 – 100 km/h – 35s
100 – 120 km/h – 20s
uvádí spotřeba paliva pro
• městský provoz,
• mimoměstský provoz a
• smíšený provoz
Evropská komise 10-15? let usiluje o zlepšení testů spotřeby aut :D
EUDC
93/116/EC
80/1268/EEC
91/441/EEC
ECE R15
Škoda Fábia 2 - ne combi
Průměrná spotřeba se vyšplhala na 9,4 l/100 km
1.2 40 kW | 224 900 Kč |
1.2 47 kW | 277 900 Kč |
1.4 16V 55 kW aut. | 357 900 Kč |
1.4 16V 55 kW | 307 900 Kč |
1.4 16V 74 kW | 353 900 Kč |
2.0 85 kW | 388 900 Kč |
1.9 SDI 47 kW | 337 900 Kč |
1.4 TDI PD 55 kW | 357 900 Kč |
1.9 TDI PD 74 kW | 413 900 Kč |
1.9 TDI PD 96 kW 6-stupňová | 495 900 Kč |
Tento vůz se vyráběl v letech 2007 - 2010
Autobaterie - akumulátor - vyhledávání dle typu
52+ Ah
VARTA vyhledávač autobaterií - Fabia 2 1,2 HTP 44 kW
Úsporná jízda: černé auto žere víc než světlé
Aerodynamika cesta za nízkou spotřebou
Auta s aktuálně nejnižším odporem vzduchu: vítěze uhádnete jen stěží
Tatra T77a 1935 0,21 Cx
BMW řady 5 Sedan (G30) 2017 0,22 Cx
Tesla Model 3 0,23 Cx
Škoda Octávia 0,24 Cx
Aerodynamika automobilů: co to vlastně je? (1. díl)
Mezi nejvíce aerodynamická sériová auta patří i dva české výrobky. Jeden soudobý a jeden historický
1 comment:
VARTA
https://www.autobaterie-varta.net/konfigurator/osobni/rada-skoda-fabia-1752/
Post a Comment